При оплаті карткою єВідновлення доставка БЕЗКОШТОВНА!
  • (093) 170-14-17
  • (093) 170-86-45
  • (050) 446-55-15
  • (098) 864-80-44
  • (095) 050-10-92
  • (067) 533-43-99
  • (067) 88-790-88
  • (099) 49-175-29
  • Відділ по роботі з юридичними особами:
  • (067) 533-27-88
  • (050) 447-86-05
  • Відділ логістики:
  • (067) 621-92-38
  • (095) 389-46-45
  • Постачальникам і партнерам:
  • (050) 564-50-50
  • (067) 634-64-60
  • Бухгалтерія:
  • (095) 389-25-45
  • HR-відділ:
  • (050) 424-10-92

8.00 - 21.00
(без вихідних)
Чернігів
Замовити розрахунок
Чернігів
Каталог товарів
Чернігів
0 Товарів:
0 грн.
Корзина
0 compare Порівняння
0 wishlist Обране

Оплата і послуги

Умови замовлення та оплати:

Оформлення замовлення здійснюється телефоном з продавцем-консультантом, або безпосередньо на даному сайті. Після отримання електронного замовлення через сайт менеджер обов'язково зв'яжеться з вами для підтвердження замовлення. 
 
Замовлення, оформлені на сайті, обробляються в першу чергу!
Способи оплати:
  1. Оплата на сайті картою VISA/MasterCard без комісії.
  2. На розрахунковий рахунок ТОВ з ПДВ (вартість товарів може змінитись на 2-5%).
  3. На розрахунковий рахунок ФОП без ПДВ.
  4. Готівкою в касу складу (доступно не на всіх складах).
  5. Під час доставки при отриманні замовлення (додатково можлива передоплата за транспортні послуги).
Ми є учасником державної програми з відновлення пошкодженого житла через бойові дії. При оформленні замовлення на будівельні матеріали Ви можете розрахуватись карткою єВідновлення.

Доставка та відвантаження будматеріалів

1. Доставка:

 

Вартість доставки замовлень по Чернігову та області

По місту

По області*

до 2000 кг - 480-608 гривень до 2000 кг - 480 грн + від складу 36 грн / км
до 3000 кг - 720-928 гривень до 3000 кг - 720 грн + від складу 46 грн / км
до 5000 кг - 1040-1440 гривень до 5000 кг - 1040 грн + від складу 56 грн / км

* Точну вартість доставки в населений пункт необхідно уточнювати у менеджера, оскільки вона залежить від відстані між населеним пунктом і складом.

* Дана тарифна сітка не поширюється на товари завдовжки більше ніж 4 метри (брус, профнастил, пластик, металопрокат). Для доставки цієї групи товарів викликається спецтранспорт, а розрахунок вартості здійснюється індивідуально під замовлення.

Будбаза «КУБ» має великий парк автомобілів, і завдяки цьому наші кваліфіковані фахівці недорого, швидко і якісно доставляють Ваші замовлення.

Для габаритних та важких вантажів можливо викликати спецтехніку.

Будівельна база «КУБ» пропонує послуги доставки будматеріалів по Чернігову і Чернігівській області (Ніжин, Прилуки, Бахмач, Носівка, Новгород-Сіверський, Корюківка, Городня, Мена, Бобровиця, Сновськ, Ічня, Борзна, Остер та інші населені пункти).

Якщо ж Ви оформляєте замовний спецтранспорт і вартість доставки від 500 гривень, за доставку необхідно вносити передоплату. Детальніше про це Ви можете дізнатися за телефонами, які знаходяться на сторінці «Контакти».

Зверніть увагу! Новою Поштою здійснюється відправлення тільки електроінструментів за повною передоплатою, додатково оплачуються послуги кур'єра (вартість послуг вказана на сайті перевізника). 


Економ доставка

Економ доставка – це тип відвантаження, який поширюється на замовлення загальним обсягом до 2 м3 та вагою не більше 500 кг.

Вартість економ доставки – 400 грн

Розвезення здійснюється протягом 2-х робочих днів після дня оплати у період з 10.00 до 19.00.

При цьому типі відвантаження вартість фіксована. Відвантаження здійснюються з одного складу та за однією адресою в межах міста.

 

ВАЖЛИВО! У день доставки логіст зателефонує Вам та повідомить про заплановану доставку та точний час.

 


2. Відвантаження зі складу:

У разі якщо Ви оформили замовлення і вказали, що хочете забрати його самостійно (самовивезення), менеджер нашого магазину відзначає резерв на замовлений Вами матеріал і привласнює відповідний номер. 
Прохання заздалегідь зарезервувати необхідні товарні позиції в потрібній кількості, а також здійснити повну оплату для гарантії наявності товарів на складі. 

При відвідуванні складу без попереднього резервування необхідних Вам будівельних матеріалів і передоплати, ми не гарантуємо їх наявність. А ціни, встановлені на складі, можуть відрізнятися в більшу сторону від тих, що вказані на нашому сайті.

Зверніть увагу! Безкоштовне зберігання товару на складі може здійснюватись впродовж п'яти днів від моменту отримання оплати за даний товар. У випадку збільшення терміну зберігання більше п'яти робочих днів Покупець сплачує за зберігання 0,3% від оплаченої вартості товару за кожний день зберігання. 

Якщо ж ви здійснюєте замовлення з іншого міста, то в цьому випадку можна забрати його особисто на наших складах, які знаходяться в 29 містах України. Пропонуємо ознайомитися зі списком усіх міст, в яких є наші склади - карта.


Розвантаження та занос будівельних матеріалів:

Наша компанія пропонує послуги з розвантаження та заносу будівельних матеріалів і техніки.
 
Виклик одного вантажника - від 400 грн.
 
Для того, щоб самостійно розрахувати вартість послуг, радимо Вам використовувати онлайн калькулятор, який знаходиться на нашому сайті - калькулятор.
 
* Точну вартість розвантаження уточнюйте у менеджера.

Щоб уникнути конфліктних ситуацій, просимо Вас заздалегідь попереджати менеджера про нестандартні поверхи і великі прольоти (коридори) будівлі, а також попередньо підготовляти місце для розміщення матеріалів.


Повернення товару:

Повернення товару здійснюється протягом 14 днів з моменту покупки. Необхідно виконати деякі умови для повернення товару:
 
  •  необхідно зберегти чек покупки для надання його при поверненні товару;
  •  обов'язково потрібно зберегти належний вигляд будівельного матеріалу і цілісність упаковування.
 
Наша компанія гарантує повернення товару, якщо всі вищевикладені вимоги виконані.
 
Витрати, пов'язані з доставкою будівельних матеріалів компанія не компенсує.



З повагою, адміністрація бази будівельних матеріалів «КУБ»
 

 

Каталог Контакти Telegram Viber
Вгору